10 Kasım 2011 Perşembe

Kolay Para Kazanılır Mı?

Kolay Para Kazanılır Mı?
        Merhaba sevgili evden para kazanmak isteyen, borsadan para kazanmak isteyen,online para kazanmak isteyen kısacası para kazanmak isteyen sevgili ziyaretçilerim.İnsanın her gün ders niteliği taşıyan bir yazı yazması kolay değildir sizde hak verirsiniz.Bende bugünki yazımın herhangi konuyu anlatmak yerine kısaca para kazanmak konusunda kendi görüş ve fikirlerimi içeren ufak makale tarzı bir yazı yazmak istedim ki bence çoğu dersten daha etkilidir.

       Hepimiz resimde gördüğümüz kadar çok para kazanmak isteriz herhalde Fakat birde bu parayı kolay yoldan kazanmak isteyenlerimiz vardır.Elimden geldiğince dürüst olmaya çalışarak sözünmü sakınmayarak bir yazı yazmaya çalışacağım.Tartışma konusu şu soru olmalı "Kolay Para Kazanılır mı?"  Bu soru için şahsi fikrimi sorarsanız dünyada kolay para kazandıran bir iş yoktur eğer kazanmak istiyorsanız kesinlikle ve kesinlikle emek harcamanız gerekir eğitimlerle pişmeniz olgunlaşmanız gerekir.Bugün o paraya sahip olanların hiç biri çalışmadan bir şey kazanmamıştır ki biri size aa şöyle bir iş varmış sen dahil oluyormuşsun yatıyormuşsun sana para veriyorlarmış diyorsa bilinki buram buram yalan kokuyordur.Kolay para kazanmanın bir yolunu biliyorum fakat dünyanın en şanslı insanlarından biri olmanız gerekiyor :) Lotayı tuttturarak çok kolay para kazanabilirsiniz hem de oldukça fazla :)

      Belki okuyanlardan bak oyunculara paranın gözüne vuruyorlar diyenler olabilir fakat oyunculuk kolay bir meslek değildir.Diyelim ki çok kolay ki oyuncu olabilmek için geçtiğiniz yolları bilmek istemessiniz.Hepsinin günahını almak istemem ama bir bayan oyuncu için yönetmenin kalbine giden yolun evinin hangi bölümünden geçtiği de su götürmez bir gerçek.Başka bir meslekten örnek verelim Mesela insalara yazar olmak kolay gelir diye düşünüyorum.Fakat hiç kimse yazar olabilmek için ne kadar bilgi sahibi olunması  gerektiğni ve bilgiyi elde etmek için ne kadar çalışılması gerektiğini düşünmez ki çok muhteşem bir bilgi hazinesine sahip olsanız dahi yazdığınız kitabın özellikle Türkiye gibi bir ortamda yüksek satış oranını yakalaması piyangodan ikramiye tutturmak gibi bir durumdur ki kitabınızın basılacağı kanısına nerden varıyorsunuz.Kısaca demem o ki siz hiç bir eğitim sahibi olmadan yan gelip yatarak para kazanabileceğiniz bir yöntem arıyorsanız aramaya çok devam edersiniz ve ederkende birçok  hayal kırıklığı yaşarsınız.Bu arada böyle bir yöntem bulan varsa lütfen banada haber versin :)

        "Fedakarlık" bu kelimenin altını çizmek istiyorum çünki bence para kazanma konusunda çok büyük bir önem taşıyor.İsteğiniz bir gelir düzeyi için neleri feda edebilirsiniz bu soru çok önemli.Ne kadar zamanınızı, arkadaşlarınızla eğlenerek geçirebileceğiniz ne kadar zamanı feda edebilirsiniz.Ya da hangi eğlencelerinizden eğitim adına , çalışmak adına geride bırakabilirsiniz.Bugün imrenerek hayatlarını okuduğumuz zenginlerin çok genç yaşlarda neleri feda ettiğini , hayallerine nasıl bağlı olduklarını , ne kadar deneme cesaretinde bulunduklarını bir inceleyin derim.Kolay para kazanmak yoktur.Emek ve kazanmak doğru oarantılıdır.Ama bazılarına göre şans benim inancıma göre şans faktörünü yoksaydığımı sanmayın.Bazen gerçekten ama gerçekten dayanamayacağınız zorluklarla karşılaşabilirsiniz fakat bu durumlar için kullandığm güzel bir sözüm var "Kimse size doğarken dünya adil bir yer diye bir cümle kurmaz.Çünkü dünya adil değildir.Hayat ne kadar yere düştüğünüze değil düştükten sonra ne kadar kalktığınıza bakar."

       Kolay para kazanmak diyebilirmiyim buna bilmiyorum ama Yaratıcı fikir sahibi olmak nispeten diğer işlere göre daha az fiziksel güç gerektirebilir.Fakat bu yetenek çok az sayıda insanda bulunur.Belki parlak bir fikir ile Facebook benzeri bir projeyi hayata geçirip dünyanın sayılı zenginlerindn biri olabilirsiniz.Benimde çok parlak fikirlerim var fakat sermayem yok diyenler için Kosgeb Hibe Kredileri (tıkla-incele) ile iyi miktarlarda sermaye imkanı sağlayabilirsiniz.Ben ek gelir istiyorum evimden onlin para kazanmak istiyorum diyenler için İnternetten para kazanma eğitimi (tıkla-incele).Benim hedeflerim çok büyük Borsadan insanların nasıl harika para kazandığını biliyorum bende borsayı öğrenmek istiyorum diyenler için Borsa Koçu (tıkla-incele) eğitimi ya da borsa konusunda saten bilgiliyim beni başarıya getirecek tekniklere ihtiyacım var diyenler için Borsada Köpek Balığı Tekniği (tıkla-incele) ve borsada harika analizlere ihtiyacım var diyenler için Borsada Ky Tekniz Analiz (tıkla-incele) eğitimlerine ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder