24 Ekim 2011 Pazartesi

Borsa Dersleri 2 (Yeni Başlayanlar için Tavsiyeler)

Borsa Tavsiyeleri
             Merhaba.Para kazanmak konusunda elimden geldiğince site ziyaretçileirni bilgilendirmek için yazdığım yazılara bir yenisini eklemek isterim.Takdir edersiniz ki para kazanmak diye bir katagori oluşturduğumuz zaman bunun bir sürü alt katagorisi ortaya çıkacaktır hemde o kadar fazla ki bir insanın hepsi konusunda uzman olması imkansız.Zaten her kim ki size ben bütün para kazanma yöntemleri konusunda uzmanın diyorsa bilin ki yalan söylüyordur.

           İnternetten para kazanmak olarak doğrudan bir alt grupta olarak gösteremeyeceğimiz borsa ise para kazanmanın en güzel yöntenlerinde bir tanesi.Ya da  çok para kazanmaın en güzel yöntemlerinden bir tanesi desek sanırım daha doğru bir cümle kurmuş oluruz.Borsada hepimizin bildiği gibi ufak bir sermayyi katlayarak hayalinizi süsleyen rakamlarda kazanç elde etmeniz mümkün.Fakat ben uyarımı yapayımda sonradan başım ağrımasın kazancı mükemmel diye hemen içine balıklama atlanacak bir havuz değil borsa bundan emin olabilirisniz.Bende bu yazımda sizin için haddim olmayarak yeni başlamak isteyen kişilere ufak bir kaç tavsiye yazmak istedim.

+ Borsa Piyasasına girmeden önce kendinize bir sanal hesap oluşturun.

+ Al-SAT işlemini sanal olarak yapın (al-sat işlemini yaparken anlık olarak aldım ve sattım demelisiniz.)

+Bir eğitim seti sahibi olun (Borsa koçu) ve düzenli olarak borsa dersi çalışın.

+Kendinize rahat not tutabilmeye uygun 2 yeni ajanda alın.

+Aldığınız ajandalardan bir tanesine ders notlarını yazarken diğer ajandaya bütün takip ettiğiniz hissleri detaylı olarak yazın.

        Haddim olmayarak sevgiili okurlarıma tavsiyede bulundum.Borsadan para kazanmak konusunda kararlıysanız borsa eğitimi almanız şarttır.Borsaya yeni başlayanlar için Borsa Koçu (tıkla-incele) eğitim setini borsa hakkında bilgisi varolan fakat daha derin stratejilerle parasını katlamak istenler için Borsada Köpek Balığı Tekniği (tıkla-incele) eğitim setini önerebilirim.

1 yorum: