17 Ekim 2011 Pazartesi

Para Makinasını İncelediniz mi?

Para Makinası
            Para kazanmak adına elimden geldiğince yazı yazmaya çalışıyorum insanları bilgilendirmek için elimden gelenleri yapmaya çalışıyorum fakat bir insanın her şeye yetişmesi mümkün değildir ve ben bu işte dürüstlüğün önemli olduğuna inanıyorum.Sanırım yazım biraz saçma başladı :) demek istediğm şu ki internetten para kazanmak isteyen insan sayısı oldukça fazla  bu yüzden bu alanda da inanılmaz bir eğitim furyasıdır gidiyor.

          Piyasada bu kadar çom internettenpara kazanmak adına ürün olması aslında o kadarda iyi bir şey değil bir kere çoğu kaynak güvenilir değil.Bunu hemen ve kolayca söyleyebilirim bazılarının daha satış sayfasına baktığında bile ne kadar özensiz hazırlandığını görebilirsiniz.Ben elimden geldiğince gerçekten insanlara yararı olabilecek kaynakları paylaşmaya çalışıyorum fakat mucizevi yeteneklerim olduğuda söylenemez.

             Bugun size tavsiye vermek yerine neden ben okuyan kişilere sormuyorum diye düşündüm.Kafanızda kurun bir kere bir insan kaç tanesini eleyebilir ki? Bu yüzden birkaç yerde gördüğüm para makinasını (tıkla-incele) sizin denetiminize sunmak istedim.Belki incelip sahip olmaya karar verenler olur belkide beğenmeyenler olur belkide yerden yere vuranlar olur lütfen yorumları esirgemeyin ki herkes öğrensin.Örneğin açık konuşmak gerekirse ben hep oldum olası Zıpla paran olsun, dolar milyoneri ol, zenginlik bedava gibi saçma ürün isimlerini hep itici bulmuşumdur ve bu ürünün adıda para makinası (tıkla-incele) olduğundan pek iç açıcı değil bence tabi ki ismine göre ön yargı oluşturulmamalı ama bence ürün sahipleri isim seçerken daha dikkatli savranmalı diye düşünüyorum.     

        Evet bir yazının daha sonuna geldik saygılar sevgiler dilerim herkes bol kazanç sağlar özelliklede benim gibi öğrenci olup burs burs diye sürünenler bol kazanç sağlar :)
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder