26 Ekim 2011 Çarşamba

Upload Ederek Para Kazanılır mı?

Upload Ederek Para Kazanmak        
     İnternetten para kazanmanın yolarını arayan sevgili ziyeretçilerimiz için kısa bir anlatım niteliği taşıyan bir yazı yazmak istedim :) biraz fazla bilimsel bir giriş cümlesi mi oldu ? Yok ben beceremiyorum en iyi bildiğim gibi yazmak türkçe meali dosya uplad ederek para kazanılır mı bunun hakkında bir şey yazmak istedim ve yazıyorum.Öncelikle evet dosya upload ederek internetten para kazanbilirsiniz hatta bu işten gerçekten iyi para kazanan bir arkadaşımda var fakat hemen atlamayın lütfen onun elinde sanatı vardı dünya çapında bir oyun için hazırlamış olduğu tasarımları upload ediyordu bu yüzden kazancı fazla oluyordu.Ama sizde azimle çalışarak bir ek iş için oldukça iyi paralar kazanabilirsiniz ama bunu ana iş kaynağınız olarak benimsemenizi tavsiye etmiyorum.

     Peki upload ederek para kazanmanın mantığı nedir? bilmek istiyoruz diyorsanız oldukça oldukça basit diyebilirim size Öncelikle herhengi bir upload stesine üye oluyorsunuz bunu sonraki günlerde daha detaylı anlatmayı düşünüyorum.Üyeliğiniz gerçekleştikten sonra size ait referans linkinizl upload ettiğiniz dosya linklerini çeşitli yerlerde paylaşarak sizin linkinizden dosyaların indirilmesini sağlıyorsunuz.Mesela siz elinizde olan bir filmi hotfile upload ettiniz daha sonra linklerinizi forumlarda orada burada paylaştınız ve sizin linkinizden film indirilmeye başlandı işet her indirme başına size belli bir miktar para geliyor aslında oldukça basit öyle değil mi? Upload ederek para kazanmak için doğru stratejileri kullanmanız lazım örneğin hangi tür dosyalar çok kazandırırır tanıtımları nerede ve nasıl yapmalıyım.Böylece kazancınızı katlayarak gerçekten hatırı sayılır kazançlar elde edebilirisniz.Upload ederek para kazanma yöntemini en ince detayları ile öğrenip hatrı sayılır paralar kazanmak için Hotfile Uzmanıından (tıkla-incele) faydalanabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Upload ile para kazanma iyi iş. Eğer siteniz ve sosyal medyanız var ise ve sürekli dosya paylaşıyorsanız bu işi neden kazanca çevirmeyesiniz ki? Bol Kazançlar.

    YanıtlaSil