18 Eylül 2011 Pazar

Borsa KoÇu Kitabı Ne Anlatıyor?

borsa koçu kitabı
           Borsa Koçu Kitabı Ayşe Kabasakal'ın yayınlamış olduğu bir borsa kitabı.Para kazanmanın yollarını arayan insanlara elimden geldiğince kazanmaları için yazı yazacağımı ilk yazımdan bu yana belirtmiştim.Ne yazıkki insanların güven sorunu olduğuda açık.Tabiki ziyeretçi kitlesini haklı buluyorum ama ben saten yazar olarak her ürünü tanıtmamaya kararlıyım.
     Güvenin kazanmaktan daha önemli bir faktör olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden geçmişte yaşadığım bazır olaylardan dolayı insanlarında kötü tecrübeler yaşamasını istemem.Sanırım sözü fazla uzattım konu dağıldı.
     Para kazanmanın yollarını arayanlar için borsa tabiki geçmişi en sağlam olan yöntemlerden biri.Fakat uyarayım borsada kazanmak tahmin ettiğiniz gibi kolay değildir özellikle borsada tecrübeniz yoksa ve borsadan para kazanmak konusunda herhangi bir stratejiye sahip değilseniz.
     Ama ben borsadan para kazanmak istiyorum bu konuda kararlıyım öğrenenebilirim diyorsanız tabi ki haklısınız herkesin öğrenmeye hakkı vardır.Tabiki eğitim almanız gerekir.Bu durumda size önerebileceğim eğtim setlerinden  bir tanesi Ayşe Kabasakal'ın Borsa Koçu kitabıdır (tıkla-incele) Borsa koçu kitabında borsada para kazandıracak bir çok farklı yöntem öğrenip ürün destek hattından  yararlanarak stratejiler geliştirmeniz mümkün.

Borsa Koçu Kitabı İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder