16 Eylül 2011 Cuma

Blog Yazmak = Para Kazanmak

Yazı yazarak Para kazanmak
      Sadece Yazı Yazarak Para Kazanabilirsiniz.

    İtiraf etmeliyiz ki yazının giriş başlığı biraz insaları yanıltıcı niteliktte olabilr özellikle internetten para kazanmak isteyen kitlenin hayellerini dorup büyük kazançlar için çılgın fikirlere temel oluşturabilir.Aslıdan sadece yazı yazarak demek yanlış olur severek yazma erimini kullanmak daha doğru olurdu.Ama para kazanma yolarını arayan biri için bu sitede olduğuna göre muhtemeln öyledir.Evet yazı yazarak para kazanabilirsiniz.Artık son döneme damgasını vuran ve yükselişini hayli hızlıca sürdüren bir iş ile karşıkarşıyayız blog yazarlığı.
       İnternet dünyası artık o kadar hızlı bir şekilde büyüyor ki önüne geçmek imkansız neredeyse btün işlerimizi internetten halletmek üzereyiz.Sadece ülkemizde 35 milyonu aşan bir internet kullanıcısı var ve bu kadar çok kullanıcının internetteki arama potansiyelini düşünürsek bu işten kazanmamak içten bile değil.Blog yazarak para kazanma konusunda insanlara fikir vererek herhalde kendime rakip çıkarmış oluyorum :)
      Benim yazdığım yazıların neden bir değeri olsun diye düşünebilirsiniz ki gayet normaldir.Aslında mantıklısınız sizin yazdığınız yazıların bir önemi yok evet acı ama gerçek bu işten para kazanmanızı sağlayacak insanlar için sizin yazılarınızın bir önemi yok fakat sizin yazılarınızı takip edecek büyük kitle onlar için çok önemli.Bu yüzden blog yazmak uzun vadede kazanmanızı sağlayacak bir iştir bir blogunuz olduğu için milyonlar kazanacağınızı düşünmeyin sakın hata etmiş olursunuz.Fakat gerçekten güzel kazançlar elde edebilirsiniz ama başta da söylediğim gibi gerçekten severek yazmayı ilke edinirseniz.
      Benim de geçmişte internetten para kazanmak adına bir kaç deneyimim oldu ve blog sitesi açarak hızlı yoldan para kazanbileceğimi sanıyordum.Fakat yanıldığımı siteye yaptığım masraftan çok harcağım zamanı kaybettiğime üzüldüğümde anladım neyseki tecrübe oldu diyerek kendimi avutabiliyorum.Evet herkes internetten para kazanmak ister ve kolay gördüğü için balıklama atlar ama gerçekten ne yapacağınız nasıl hareket edeceğinizi bilmiyorsanız hiç bir iş kolya değildir ve size kazanç sağlamaz.Blog yazarı olmak ve blogunuzu en iyi şekilde pazarlamak için gereken bütün bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
   
         Her anlattığım konuda olduğu gibi eğitim şart diyorum ve sizi elimden geldiğince uygun adreslere yönlendirmeye çalışıyorum.Blog yazarı olmaya gerçekten karar verdiyseniz bende internetten gerçek anlamda uzun vadade olsa sağlam ve güzel kazançlar elde etmek istiyorum diyorsanız buyrun diyorum sizin için önerebileceğim ve gerçek anlamda blog yazarı olmanıza yardım edebilcek bildiğim bir eğitim blog ajans eğitim seti (tıkla-incele)

Blog Ajans Eğitim Setini Buradan İndirebilirsiniz.
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder