14 Eylül 2011 Çarşamba

İnternetten Para Kazanmaya Başlamak

                        Para Kazanmaya Başlamak

      Sitenin isminden de anlaşılacağı gibi bu sitenin ziyeretçi tayfası herhalde kendini hemen tanımlayacakdır.Sitenin yazarı olarak ziyeretçi kitlesinin istediği yazıları yazmak için elimden geleni yapmaya çalışacağım.Bu sefer doğru bir domain kullanarak işe başladığımı dşünğyorum ve özenle kendi makalelerimi yazmayı düşünüyorum.Çünki geçen sefer yazdığım blog (Not öğrenci olduğum için  son param diyebilirm ) özgün olmayan içerik tarafından google amca tarafından banlanmıştı.Şimdi aklımda kara kara o kadar konuyu tekrar nasıl yazacağım sorusu var özellikle benim gibi klavye kullnmakta oldukça fazla sıkıntı yaşayan biri için yeniden o kadar yazı yazmak oldukça zor olur diye düşünüyorum.
     
          Para Kazanmak

Ah Lidyalılar Ah hepimizi yaktılar hem de nasıl yaktılar sanırım bizi oldukça zorlayacaklar.Kim dedi ki bu lidyalılara parayı bulun diye belki para bulunmadan önce biz kendi halimizden oldukça memnunduk :) Neden bizi zorluıyorlar ki kardeşim artık sadece banka hesaplarında gördüğümüz sanal rakamların kölesi olmuş durumdayız ne yazıkki.Ama elden ne gelir hepimizin derdi hayatımızı iyi geçirmek kendimize biraz kazanç sağlamak.İşte bende bu doğrultuda Para kazanmak için gereken bilgileri elimden geldiğince ve kendi bildiğimce sizinle paylaşmaya çalışacağım.Artık eski blogtan öğrendiğim hataları tekrarlamak için elimden geleni yapmaya çalışırım.Bu arada bu siteye webmaster arkadaşlar uğrarsa lütfen yorum yaparak seo adına sistemde gördükleri yanlışları düzeltsinler diyorum başka da bişi demiyorum.Peki internetten para kazanma isteğimiz nasıl başlar?
       Hepimizin şuan benimde yaşadığım durumda olduğu gibi paraya ihtiyacımızın olduğu dönemler yaşadığığımız zamanlar olmuştur.Peki bunu nasıl çözebiliriz diye düşünürüz önce kendi kendimize.Ama bu kadarı yeterli değildir acilen harekete geçmemiz gerekmektedir çünki vakit nakittir bunu biliriz.Vakit nakittir.Sonra Google amca da arama yapmaya karar veririz ve yazarız büyük ihtimalle ilk aramamız kolay para kazanma olucaktır şanslıysanız ilk adresiniz benin sitem olur ki hiç sanmıyorum seo bilgim en üst noktada olmadığı için ilk sayfada yer almam google reklamaları olmadan biraz zor gibi görünüyor.Peki ne yapmalıyız? O  zaman evet açıkça itiraf ediyorum ama bu kadar yazıdan sonra bu benim en doğal hakkım para kazanmanın yolları için lütfen sitemi takip edin :) Bu benim giriş postum olsun site hayırlı uğurlu olsun 2 ay olmadan günlük 2 K hit bulsun diyorum başka da bişi demiyorum :)

İnternetten iyi kazanç sağlamak isteyen arkadaşlar sağ köşeden tavsiye ürünler bölümünü incelemlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder