1 Ekim 2011 Cumartesi

Girişimciler Hibe Kredi İle İşinizi Kurun

Hibe Kredi 
          Hibe Kredi İle Kendi İşinizi Kurun

      Ah ah bu lidyalılar sanırım bizi yaktılar parayı buldular başımızı belaya soktular :) Artık daha samimi bir hava içerisinde yazmak isteğimi söylemiştim umarım bu yazıyı okuyan biri olursa rahatsızlık duymaz.
Para kazanmak hepizin ortak derdidir neden mi ? tamam hayatta paradan daha önemli şeylerde vardır güven,mutluluk vs vs ama parasızda hiç bir şey yürümüyor bunu kabullenmeliyiz.Para kazanmalıyız çünki bazıların sorumlulukları kimileri sadece eğitimi karşılamak istiyor kimileri sadece düzgün bir hayat istiyor.Ne yazıkki herkesin kazanmadığı bir dünyada yaşıyoruz.

          Güzel bir hayat için para herkese lazım bu yüzden hepimiz para kazanmanın farklı yolarını bularak çabalıyoruz.Ütopik olabilir ama umarım birgün herkesin kazanabileceği bir sitem çıkar. Para kazanmanın yolunu arayan çoğu insanın ilk sırada gelen isteiği kendi işinin sahibi olabilmektir.Çünki düşük ücertler karışığı yorucu işlerde çalışmaktan bıkmıştır ya da aklındaki bir hayali gerçekleştirmek istiyordur.

         Bu konu en çok girişimci arkadaşları ilgilendiriyor biraz sermayem olsa bu dünyada neler yapmazdım diyen kişilere göre bir yöntem. Harika bir fikriniz var dakat sermayeniz yok öyle değil mi? İşinizi kurabilmek için para kazanmalısınız fakat bunu nasıl yapacaksınız.Hibe kredi (tıkla-incele) ile yapabilirsiniz desem.

         Tamam belki kredi geri ödemesi olduğu için biraz insanların kafasında soru işareti bırakan bir yöntem fakat daha kimsenin kimseye karşılıksız para verdiğini görmedim ben.Evet site ziyeretçilerine karşılıksız sermaye bulabilcekleri bir sistem söylemek isterdim hoş bulsam önce ben alırdım :) Bu yüzden girişimci olmak isteyenler benim kafamdaki iş gerçekten çok ses getirir ya da riske girmeye değer diyenler denemeli bu yöntemi.Bir de söylenmesi gereken bir başka kuralda şu ki risk almadan kazanabileceğinizi sanmayın.Para kazanmak ilgili yakında benimde paylaşacağım hikayelerde de göreceksiniz ki risk almadan kazanmazk çok zor.

         Biliyorum ki Hibe kredi nedir ne değildir hepiniz merak ediyorsunuz.Bu işe nasıl başlayabilirim nasıl faydalanabilirim ne kadar kredi alabilirim? Nasıl projler tasarlamalıyım ? Bunları uzmanından öğrenmek istermisiniz?

Hibe Kredi Almak için Tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder