9 Ekim 2011 Pazar

Adsense Canavarı Olun

Adsense Canavarı
                        Google Adsense 

      Para kazanmanın yollarını arayan insanlar için elimden gelen bütün yöntemleri ve dersleri anlatacağımı söylemiştim fakat sizde taktir edersiniz ki ben bir üniversite öğrencisiyim ve her zaman yazmak için vaktim olmuyor günlük ayırabilceğim saat kısıtlı.Konuya dönücek olursak Google Adsense'ın para kazanmanın en temiz yollarından biri olduğundan bahsetmiştik sanırım.

       Bir web sitenmiz var emek veriyorsunuz ve  bir süre sonra sizi takip eden bir insan kitlesi oluşmaya başlıyor peki ya sonra daha çok emek veriorsunuz peki sizin sitenizden faydalanan bu insalar size neden yhardımcı olmasın.

            Olsun neden olmasın  mı diyorsunuz? O zaman google adsense yöntemini rahatlıkla kullanabilirsiniz. Google adsense aslında para kazanmak için oldukça basit ve güvenilir bir sistem fakat şu google amcanın çekilmez kaprisleri yokmu insanı deli eder demedi demeyin. Sahsen bir zamanlar yani henüz bilmiyorken google dan üç kere 25 dolar civarı para biriktirmiştim kfakat ne yazıkki sevgili amcamız bir neden bildirmeksizin benim hesabımı banlamıştı.Şimdi anlıyorum ki hatalı olan benmişim siz siz olun google kandırmaya çalışmayın. Googladan para almak mı istiyorsunuz adsensedan kazanç sağlamak mı istiyorsunuz öneri sakın balıklama atlayıp kendim hallederim gitmeyin hele ki ingilizceniz yoksa bu havalara hiç girmeyin.
Google adsen ile para kazanmak için Adsense Canavarı eğitim setini deneyebilirsiniz (tıkla-indir-incele)

Adsense Canavarı İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder