25 Ekim 2011 Salı

Mail Okuyarak Para Kazanılır mı?

Mail Okuyarak Para Kazan
         Başlıktanda anlayacağınız üzere bugün mail okuyarak para kazanma konusuna değinmek istiyorum.Para kazanmanın elimden geldiğince bildiğim bütün yöntemlerini anlatmak istediğimi söylemiştim ve bu konuda da günde bir yazı yazmaya çalışıyorum bu yazıların ders içerikli olmasını istiyorum.Mail okuyarak para kazamak mümkünmüdür diye soracak olursanız bana mümkündür derim. Fakat ne derler bilirsiniz paranın ne önemi var önemli olan miktarıdır :)

       Mail okuyarak pa kazanabilirsiniz evet ve oldukçada kolay bir iştir fakat unutmayın hayatt siz yatarken size para kazandırak kolay bir iş icat olmadı.Evden para kazanmanın öyle bir yöntemi olsaydı ben denemek isterdim heralde :) Bu yüzden mail okuyarak hayallerinizi süsleyn miktarlarda para kazanmayı unutun mantıklı düşünün şirketin size iki mail okudunuz diye tonla para vermesini beklemiyorsunuz heralde :)

         Mail okuyarak para kazanmanın mantığı nedir dersenizaslında oldukça basittir.Siz gerekn üyeliği gerçekleştirirsiniz profilinizi belirtirsiniz ve mail hesabınıza reklam içerikli mailin gelmesini beklersiniz.Evet gerçekten reklam içerikli mailler gelir ve bunları okuyarak para kazanırsınız ama inanın bana harcağınız zamana asla değmeyecek miktarlar.Çok düşük mikarlarda para verirler ve sizin bu paraları biriktirerek paranızı çekebilceğiniz alt limite ulaşmanızı isterler yani büyük bir zaman kaybından başka bir şey değil.

         Aslında burda karşılacağınız ufak bir durumdan bahsetmek isterim bazı siteler size kendini tanıtırken yüzlerce dolar kazanabilirsiniz der fakat burada bahsettikleri yüzlerce dolar sadece ziyaretçiyi kandırmak amaçlıdır.Onlar sistenin sistemi için geçerli olan para birimidir :) yani bir milyon dolar biriktirirsiniz bir bakarsınız ki on dolar almışsınız neyse bu konuyu fazla uzatmanın gereği yok anlaşılmayacak bir şey yok.Eğer ki ben zahmet çekemem kardeşim illaki birikir param deyip mail okuyarak para kazanmak istiyorsanız (tıkla-incele) ya da yok ben gerçekten emek harcarım evden , internetten para kazanırım diyorsanız buyrun size internetten para kazanmanın en güzel yöntemi affilite marketing (tıkla-incele)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder