20 Ekim 2011 Perşembe

TeoBook V2 Çıktı !!

TeoBook V2
                      TeoBook V2 Çıktı 

         Öncelikle yazıma başlamadan önce depreyona girmek üzereyim benim siteme neden ziyeretçi gelmiyor.İlla deli gibi baclink çalışmaları yapmak reklam kampanyalarımı düzenlemek gerek gerçekten anlamıyorum bu insanları.Gerçekten güvenilir yollardan para kazanmanın yollarını anlatmak için elimden gelen  yazıyı yazıyorum hatta samimi olsun diye hayattan şeylerde yazmaya çalışıyorum fakat internet dünyası o kadar çok rekabet ile meşgul ki aman Allah'ım yani ziyaretçi benim siteme düşmüyor bile :)
Sanırım kazanmanın önemli noktalarından biride sabır aşaması erken pes etmek ileride doğacak büyük fırsatlara hiç şans vermemek oluyor.

      Yazıya böyle bir giriş yaptım aslında bundan sonra yazıları uzatmama kararı almalıyım öyle saçma sapan kelimelerle aynı şeyi tekrar tekrar uzatmak bana göre değil.

           Neyse internetten para kazanmanın ön yargılar bir yıkılsa aslında zor bir durum olmadığını belirtmiştim.
Fakat her işin bir usulu var değil mi? Mesela sizin gerçek hayattaki eğitim kariyerinizi ele alalım İstanbul üniversitesinden mezun olabilmek için bir çok insan sınavlara çalışıyor çünki kendini kanıtlamış bir üniversite çünki gerçekten eğitim veren bir kurum ve bir isim oluşturabilmeyi başarmış.KOnuyu şuraya bağlamak istiyorum ki Teobook'u bilen bilir internetten sermayesiz yollarla para kazanmak için gösterilebilecek en iyi eğitim seti.Bu konuda kendisini kanıtlamış isim yapmış bir eğitim seti.Eğer sermaye kullanarak para kazanmak istiyorsanız daha önce gomass internetten para kazanma kitini (tıkla-incele) bir çok kez mnermiştim.Ama yok şuan için sermayem yok ben çalışmaya razıyım sermayesiz internetten para kazanmak istiyorum diyorsanız TeoBook biçilmiş kaftan.

            Asıl anlatılması gereken ise para kazanma yöntemleri gelişiyor değişiyor değişmeyen tek şey değişimin kendisidir  dolayısı ile değişmeyen gelişmeyen bir teobook beklemek gerçekten haksızlık olur.İşte Teobook'ta kendisinden bekleneni yaptı değişti ve gelişti Teobook V2 olarak karşımıza çıktı.Peki TeoBook V2 yenilikleri nelerdir?

- Forum ve Eğitim dersleri ayrıldı: Derslerde yaşanılan karışıklıkların giderilmesi için forum ve eğitim dersleri ayrı hale getirildi.

-Canlı Seminerler: Bundan sonra canlı seminerler ayda en az 2 kez yapılacak ve kullanıcılar aydınlatılacak.

-Videolu Anlatımlar Yoğunlaştırıldı:İnternetten para kazanmak konusunda uygulamaya geçmekte sıkıntı yaşayan insanlar için yoğunlaştırılmış videolu dersler eklendi böylece daha kolay anlaşılır olarak TeoBook V2 piyasaya çıktı.

       İnternetten sermayesiz para kazanmak adına en iyi eğitim seti olan Teobook'un en sevdiğim yanlarından biri size sadece para kazanmanız için gerekli olan iki kelimelik yazıyı verip bi köşeye atmaması o aslında gerekli olan bir alanda teorik düşünce konsunda çok iyi bir eğitim seti.Çünki bir çok eğitim setinde aynı eğitimleri görebilirisiniz ama bu işin mantığını kavramadan, benimsemeden kazanmak oldukça güç olacaktır.     
 Teobook V2 indir          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder