6 Ekim 2011 Perşembe

Blog Yazarak Milyoner Olmak

Blog Milyoneri
                   Blog Yazarak Para Kazanmak

       Bundan önce yayınladığım para kazanmanın yoları ile ilgili başka bir yazımda blog yazarlığının gelecekte çok revaçta olan bir meslek olacağını söylemiştim evet yanlış duymadınız meslek çünki bu işten gerçekten çok iyi para kazanan insalar var.Yazdıklarını pazarlamayuı bilen insalar belki biraz uzun sürebilir ama gerçketen kazanan insanlar bulmak mümkün.Ama tahmin edildiği kadar sadece ben yazarım kazanırım derecesinde basit bir işte değil.

           Her işte olduğu eğitim şart diyoruz .Blog yazarlığı konusunda da blog blog milyoneri (tıkla-incele) eğitim setinden bahsediyoruz :) Açıkcası sitenin al benisini hiç beğğenmedim. Tabi ki inanılmaz cazip gelen fiyatına bakıp alabilirsiniz belki riske girmiş olsanız bile küçük bir riski tercih ederseniz.Fakat bende ağır basan fikri sorarsanız ben sizlere gerçek anlamda bu işten nasıl kazancağınızı hem iyi kazancağınızı anlatan blog ajans ağitimini (tıkla-incele) öneririm. İki ürünü karşılaştırdığınızda aradaki fiyat farkını görebilirsiniz rahatlıkla ben tanıtmakla mükellef olduğumu söylüyorum hatta tavsiyemide yapıyorum tabiki herkes kendi kararını verir.
Ama aklımda kalan sanırım ingilizlere ait bir atasöznü yazmadan edemeyeceğim "Ucuz mal alıcak kadar zengin değilim" Herkese bol kazançlar.

Blog Milyoneri İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder